Sunday, November 8, 2009

penginapan terakhir 5 hari 4 malam.

tilam tempat aku melepaskan geram mengantuk. aku berfikir panjang macam mana nak angkut tilam ni pergi rumah sewa baru aku..hurmm

barang2 nak angkut pergi rumah sewa baru next sem. gambar ni tak lengkap sebab ada banyak lagi tak kemas. so total nya 1 kereta mungkin tak muat. kena minta bantuan rakan2 PGM dan KCG. HAHA ((:
Ni barang nak angkut balik rumah. mesti umi marah, apa je yang kau bawak banyak2 ni. hhee biasalah kadang2 aku pun tak tahu apa yang banyak nya. tapi dah kumpul2 jadi banyak. aku try buat dan pack jadi sikit.


Negative view. mengantuk, malas, perasan cantik dan kurus panjangkan leher.

Positive view, ceria, berkeyakinan, bayangkan result semua paper A+ except QMT, berkeyakinan gemuk tak semestinya tak menawan, dan angan2 lepas cuti sem ni pasti jadi kenyataan. kepada yang suka ejek aku lebaq, tembun, lemak tu sila jangan terperanjat. SEMANGAT! ((:

Menghitung hari untuk pulang. study pun tak tenang tengok barang2 dah kemas tinggal nak angkut je. semalam malam first aku tidur sorang2. mula2 rasa takut jugak, tapi lepas solat maghrib aku mengaji dan harap tak ada benda tak diingini berlaku. mira suruh aku tumpang rumah fat tapi aku malas la, tak selesa la rumah orang, aku selesa di rumah sendiri, aku beranikan diri jugak duduk sorang. aku boleh study tak payah la pergi library. kuatkan semangat tak tengok tv and tak online, tapi aku tak kuat jugak, tarikan graviti laptop aku lagi dasyat. aku bukak jua akhirnya.
Tapi lepas paper e-commerce ni tak boleh main2 dah. aku kena jugak gagah pergi library. sebab gap cuma sehari je. lagi pun aku mmg nak target 2 paper last which is product and consumer behaviour. aku semagat nak study subject tu sampai mata asyik jeling2 je dua buku tu time tgh baca e-commerce. Aku duduk sorang2 tak bercakap langsung 1 hari ni, sampailah hari terakhir aku dirumah ni aku mesti akan tengok muka kat cermin, berangan2, fikirkan apa yang aku nak buat cuti ni, fikirkan masa depan and macam2. so aku ada 5 hari 4 malam lagi kat rumah ni. dan ni ialah blog terakhir akan aku post sebab start esok aku mmg betol2 nak strunggle untuk 2 paper terakhir, kawan2 aku ada yang dah habis baca and dah separuh lagi. aku ni??
haha nanti tunggu je lah result aku semester ni, kalau okay tandanya cara aku study berkesan, kalau tak okay or tak mencapai target bemaksud banyak lagi kekurangan yang harus dipolish.

No comments: