Saturday, November 14, 2009

already 21 years old

Saya dah tua. 21 tahun dah anak pak din ni. Yang pasti saya memang patut dipanggil kakak la lepas ni. cepat je masa berlalu, tiba-tiba dah 21 tahun, rasa baru macam semalam je kena baling telur dengan kawan-kawan aku kat dining mahsuri Uitm sempena sambut birthday aku yang ke-20, seminggu rambut aku keras sebab kena cream buntut expired zaty, dah tak nak guna, lumur semua kat aku dengan tepung, telur, cream..sekarang ada orang belikan kek pulak sambut birthday I yang ke 21 tahun. So cepat masa berlalu kan. Saya bersyukur saya ditemukan dengan seseorang yang sentiasa membuat saya tersenyum walaupun ketika dia sendiri berduka. Thank you Pulah ((: and tak lupa kepada Pakgat yang menjadi penyanyi undangan time potong kek tiba2 ada suara nyanyi lagu KITA. Dan tak lupa kepada yang wish birthday walaupun I selalu lupa tarikh hari jadi korang. I admit tu mmg kelemahan I. I lemah bab nak ingat number2 ni. hee. Nway, esok start dengan umur 21 thn.
peminat: umur berapa?
pika : emm saya 21 tahun.
peminat: layeke, muka macam umur 18, ingatkan baru habs sekolah.
((:




Ni KEK saya. afiq? haha jangan nak salahkan I yeee :b

Ni nama dia pakgat je. bukan nya Adam.hee