Friday, November 6, 2009

aik kena cepat2 ambik insurance nyawa la



Bapak besar kaki sapa ni.
bukan nak tunjuk kaki la..
nak tunjuk kesan jatuh toilet 4 hari lepas..
Aku jatuh kat toilet village mall..
nasib baik time tu tak ada orang..
tapi lepas tu tak terasa pape sangat..
dan sakit nya kian terasa semalam..
time tengok wayang..
dalam tu kan sejuk, lepas tu sakit sangat kat tempurung tu..
waaaa..
takut..
mira kata cepat2 pergi jumpa doctor,pergi x-tray..
dia kata ada kawan dia jatuh effect lutut lepas dua minggu terus tak bleh jalan,,
duuduk kat kerusi roda..
tanak..
hurmm
bila sakit2 macam ni teringat eja pernah kata pada aku suatu ketika dahulu..
"kau ni macam2 penyakit la"
haha..
yelah, aku kan alergic, lepas tu asyik tergaru2 bila gatal sebab tilam kat hostel ada hama, lepas tu ubat maacam2 kat sebelah bantal, ubat sapu la, pil la, lepas tu kena charli pulak. sudahhh..
lepas kena charli yang sakit gila tu, semput2 pulak. asma..
aish.. macam2 kan aku ni, hehe..
kalau korang nak tahu ni second time aku jatuh toilet dalam bulan ni, hari tu jatuh terduduk, ni jatuh tersujud pulak..
kalau umur aku 40 an sure dah terseliuh patah sume ni..

No comments: