Monday, June 7, 2010

why why

haven't you feel like you yourself doesn't know what you feel. Its emptiness. Or the other words its the thought of meaningless. something like that.

or, pernah tak kau rasa sesuatu yang berbeza dalam sesuatu hubungan tu when your partner keep blaming on you in any way. example like this situation "kau call dia tak angkat-angkat. kau msg pun tak delivered. lepas tu suddenly msg yang kau hantar tadi terus delivered sampai semua and terus dapat call. belum sempat kau nak cakap apa-apa2 dia dah serang bertubi-tubi. huhhh. semua ni salah kau lah kiranya."

letihlah sebenarnya.
ikutkan mood, kalau U rasa nak marah, I lagi double rasa mcm tu,
tak larat la nak berkelahi mcm budak sekolah bercinta. memang tak larat. sorry if teremosi.but it was. is it necessary to share love story or complication of relationship at this area? for me its okay if you watch the language. yang penting tak over. and aku tak perlu nak sakit hati sebab c-box dah buang. so all my enemies are hard able to do criticism or else to use the other name. kalau berani kau tulislah nama penuh. senang I nak detect siapa lah agaknya mereka although am pretty sure they read this among them. eh kenapa tiba2 nak emosi dengan kisah lalu?


of courselah, kau mcm tak boleh nak release benda2 mcm ni because of this lower mind kind of people. this is my place. I never invite you to read, tapi you nak baca jgk and why you throw the bad words to me or you feel satisfied after making people miserable?

could anyone tell me how to be the best for someone that you love?

No comments: