Saturday, June 12, 2010

baca ni, baca ni

Isnin ni I ada test, supposedly kena study tak boleh nak blogging lagi dah, tadi siang dah mengarut banyak kan, but, I've to mention this as useful information for those who participate in the short course kan. haha, padahal semua dah tahu, aku je yang lambaaaattt. what the best news I heard. I am blissful to say, we still have an opportunities to burst our CPA, again yar my friends, GPA, as we taking the short course, it would add up the pointer with semester 4 result. not next semester. aku ingat dia tambah next sem. haha. betapa lapang dada. I was like, calculate terus kan if it possible to get DL if I manage to obtain A's for both paper am taking. yes kawan-kawan, yes... I am happy to give my hope towards the short course paper. ada dua. channel marketing and marketing communication. cuma aku harap jadual exam bukan pagi dan petang. mintak-mintak ada gap, maksudnya hari yang lain.

friends, please pray for me, I do hope for Dean list.

tapi aku takut kecewa lagi. aku usaha, selebihnya aku berserah. belajar dari kesilapan lalu. kegagalan itu adalah satu permulaan untuk sebuah kejayaan. (adaptasi ayat ustaz pagi tadi. kat channel9, rancangan tanyalah ustaz)

dah nak study, isnin ada test, selasa kena tunjuk assignment, khamis ada test lagi. cepat betul short course ni. nama pun short course. 1 weeks left to finish. hoho. take a deep breath.

byebyebyebye :))




once you get it, it would disappointed if you fail to grab it again.

No comments: