Friday, June 25, 2010

aku rasa apa yang kau tak rasaa

susah la nak cakap sebab apa yang kau cakap semua tak betul, semua yang kau cakap tak boleh pakai. apa yang kau cakap orang tak akan peduli. kau macam tak boleh nak decide apa yang kau mahu. apa yang kau rasa. semua kau kena follow je.

ibarat sedih, tapi air mata tak ada untuk kesedihan kau ni. susah la nak cakap.

sekarang ni kau diam jelah. biar orang lain je yang cakap. biar je dia buat keputusan. sebab kau sapa? kau kena ikut je, function kau sekarang follow je. they dictated to do anything they desired to be. while you are person just can keep quiet, not allowed to release wht you feel.

senang cakap macam ni la, aku nak bumbung sendiri, segan la berteduh menumpang lama dahhhh ni. aku ada muka untuk di malu. aku bukan budak kecik lagi. cubalah faham. aku nak apa yang aku nak.

tapi nak buat macam like wht I said early, tak boleh nak bercakap, sebab apa kau cakap semua tak betul. semua nya kosong. macm tin kosong.

biarlah dia buat keputusan, dia kan PAKAR.

No comments: