Sunday, April 5, 2009

pesanan untuk dirikuh

dear afiqa:
stop talking and keep story about ur bf to others. it may be annoyed ur friends or even people around without realizing.
stop explain because it may worst the problem..
stop thinking because it may hurt u..
stop hopping because it may upset u..
stop looking because it may blind you..
macam dia cakap bukan semua benda pun boleh nak cerita kat orang..
but i really dun mean it..
tak pernah terlintas nak lupa ke..
maybe the situation..(eleh alasan)
yar.. mmg every happen for a reason..
aku mayb salah kan kwn2 sebab tinggalkan aku sendirian tapi tanpa korang sedari aku bersyukur sebab tak payah nak sakit hati dengan ape2 lagi dan tak pelu berkira dengan diri sendiri. dan aku bersyukur tuhan bagi jalan ni untuk aku untuk aku menjadi diri aku, dan memperbaiki lagi hubungan aku dengan kawan2 aku sebab bila jarang jmpa, jarang la ada benda yang tak puas hati kan, bila jarang tak puas hati, jarang la nak mengata..rite?
dahla..aku tak nak buat statement atau pun explaination.
mayb im not good friends like you, not perfect like others..im here to be me.
kawan mmg kawan, sayang la kan kawan2..tp kadang2 kte mengguris hati orang..
sorry kalau ada kekurangan, terlebih atau terlupa ke,(macam la org tak penah lupa aku)
terkata ke, tersakitkan hati korang2 ke..mmg i admit, aku depend kat bf aku..suka bercerita psal dia, but dont u realise that u talk about you.yourself..haha..
i deserve for everyone who appreciate and love me only.thanks..

No comments: