Wednesday, April 29, 2009

okay sekarang afiqazainuddin sangat malas nak study sebab tadi kononnya duduk kat library samapi 1 hari(siang je) dan cuma dapat masuk 1 chapter je.hurm sekarang sangat malas macam haram.macam ayah bagi duit kat sini cuma untuk berbaring sambil terkangkang dalam bilik padahal ayah dah pesan belajar betul2.emm macamlah aku ni pandai sangat kan nak rileks macam ni.tapi aku rasa aku ada habit baru iaitu aku tak suka paksa diri aku.kalau aku dah malas aku akan layan kemalasan aku.kalau aku rajin memang aku betul2 rajin.tapi sekarang otak macam ingat nak hangout menghabiskan masa bersama teman2 seperjuangan.hurm..

tapi otak pun ada idea baru iaitu nak jual beg and baju kat blog ni.sangattak sabar nak post baju yang cantik2 dan juga beg.dengan harga yang berpatutan okay.semua ni side income je.tak sampai hati rasanya asyik nak minta duit je kat ayah.tapi sebenarnya aku bukan jenis yang mintak duit selalu sebab ayah yang selalu call tanya adik duit ke tak.ceceh buat2 sedih cakap duit ada lagi tapi kalau nak bagi boleh jugak..
HAHA..

okay sekarang sangat tak sabar nak berjual2..
tapi kena tunggu habis exam baru boleh concerntrade okay.

No comments: