Wednesday, April 8, 2009

kenangan silam mengguris perasaan

thanks kepada encik shaifullah kerana banyak menyumbang
tenaga dan support saya..tak lupa kepda kawan2 yang lain
ayen, syikin, amat, paan, bob, zaty, ayam, pon yang sudi
meriuhkan suasana dipasar malam..
ini adalah gambar saya, kak yong, ejah dan gat
kawan2 di alor star..alamak pakgat tak de plak..hehe.aku
seronok main jongkang-jongket padahal berat dah ya ampun
sempat jugak berjogging selama 2 minggu dan berehat
sehingga 2 bulan..(:
teman berperang mulut, hati dan perasaan
aku sungguh excited nak makan pizza (:


baru lepas membuang najis..lega, tapi ada benda yang lebih melegakan aku iaitu dah habis test..minggu ni test berderet je..letih sangat, sampai aku pun tak tahu aku jawab ape tadi.aku dah malas.otak pikir nak balik rumah je.habis test aku balik rumah terus baring sebab dah penat sangat kan. barang pun tak kemas lagi.hurm letihnya.tapi ntah kenapa macam sebak je tetiba. aku semakin merasakan hari2 terakhir aku bersama mereka yang tersayang. kawan aku. mungkin habis study ini aku memang akan contact bf aku. tapi kawan2?hari ni last class aku untuk sesi diploma..yar aku akan rindu sume ni..disini la semuanya bermula, aku kenal eja, zaty, padeng, leha, min, nad, emy,shira, loten, ajmal, tasha, kak yong, hurm.nadya, wahida,,hurm sape lagi?
owh customer2 aku yang sudi membeli selendang dan beg tanpa jemu..terima kasih atas semuanya. bila dah nak habis ni rasa waktu macam singkat je. sekejap dah habis. serius aku terasa sangat. even sem ni aku duduk sorang2. tapi tak bermakna aku tak ingat dorang, tak bermakna aku ni nak jadi independent. aku akan ingat korang sume dan aku yakin tak ada orang akan sama macam korang..
aku manyb tak akan jmpa orang lain yang macam eja, yang boleh tidur 24 jam,tak akan jmpa mcm zaty yang boleh bercakap laju tetapi tiada maksud, tak akan jmpa orang yang boleh mandi lama sampai berjam2 mcm nadya, tak ada org yang boleh nasihat aku macam padeng, tak ada orang yang macam leha kaki besi, tak ada orang lain yang macam emy cakap deras walaupun pasal baldi hehe, tak ada orang yang akan sama dengan min, hurm walaupun aku tak berapa rapat sangat dengan min, tapi aku sedar ada persamaan antara kami.bundle.Oskool.tapi bukan pada kucing..min sangat sayang kucing.dan aku tidak. aku speises padeng and shira.menghormati kucing, tak suka nak pegang2 beliau..hehe

korang lain..
pada aku..
walaupun aku baru je kenal korang..tapi aku enjoy dengan semua yang kita pernah lalui sama2..
overnite setiap minggu walaupun terpaksa sewa keta zaidi,
kita akan celebrate birthday sama2 walaupun makan ice cream sebab jimat kos..
kita akan borak dan ketawa sampai serak lepas makan..
ada je benda nak dibincangkan dan dikutuk kan..
korang ingat x kita semua pernak mandi sama2 guna paip getah lepas celebrate birthday aku n min?
korang sangat jahat sebab baling telur kat kepala aku bertubi tanpa ada rasa belas kasihan,tapi aku enjoy dengan semua tu..
sebenarnya aku terharu sangat dengan semua tu..
thanks korang..
lepas ni kita cuma tinggal final exam je..
lepas tu mula la sorang demi sorang akan sorong beg..
hurm..
aku harap kita akan kawan sampai bila2 korang la kenangan aku dekat sini..
walaupun aku bukan slah eorang yang penting dalam diri korang, tapi aku nak korang tahu..
aku sayang korang.betul.tak tipu..
):




time celebrate besday aku dan min tapi aku yang paling terok kena telow..


yang ini plak aku tak ingat besday sape..tapi main bedak dan air..
selepas itu terpaksala membersihkannya semua..kwang2..

berbuka puasa dipizza hut tanpa ejah..sangat besh..hehehe


the best memory ever maybe...(:

1 comment:

amalina padang said...

weyh apehal dah buka cite neyh?
jgn2 nnt sedey
waaaaaaaaaa
xmo xmo