Friday, April 10, 2009

mangsa

jangan tanya kenape aku nak mencarut hari ni. jangan salahkan aku kalau aku tak respect org yang lagi tua dari aku..baru jadi driver bas dah kerek.blum dapat jawatan pilot ke,tak pelah jugak....

aku baru sampai rumah ni..weheee....tapi ada pengalaman sangat pahit hari ni.pernah tak korang tahan kencing yang kaw2 punya..sampai mmg dah tak boleh tahan punyer. itu yang aku rasa dalam bas tadi.aku tertidur punya lah sedap dalam bas. terjaga2 je bas ak dah jalan. baru lepas berhenti tapi aku tak sedar emm nak kencing, tapi tak pelah..aku beranggapan yang bas ni mesti akan berhenti lagi punya kan..baik punya tahan sampai tak boleh tahan kan..aku pun dengan gagah pergi sebelah driver tu cakap punya la lembut, nak ambik hati driver tu,
pakcik...tolong berhenti kejap boleh tak..
eh tak boleh2...dah lambat ni, nanti sampai kl lambat...
aku dah sedih, dengan hampa trus jalan ke tempat aku balik..dan msg sahabat terdekat tntang nasb malang yang menimpa aku.aku tak tahan!!!!!!!!!
time tu jam baru pukul 6.30 ptg..
arrr tidak..
kl lagi 158km..
gila la..

kalau ada botol mmg aku dah kencing je..
dengan perasaan marah aku pun menyumpah2 pakcik tu..
sial,celaka,bodoh...
ko ingat aku suka2 nak berhenti ke..
tak bagi chance langsung...
aku mmg tak tahan la bodoh...
aku pun melelehkan air mata kegeraman...
tak tahan sangat gile bangang...
sampai shah alam adik aku ambik aku,belum sempat bas berhenti aku dah tergopoh gapah angkut beg, dari jauh bf adik aku berjala ke arah aku, mmg aku dah pesan kalau aku sampai tlg angkat beg aku, aku nak bergegas ke toilet..
terus masuk toilet tanpa bayar..
aku cakap kat bro yang aga toilet tu..
bang..tu adik saya nanti dia bayar..
terus masuk toilet..
pintu dia tak boleh kunci adoilah aku mmg tak tahan gila ni...terus kuar balik mendapatkan jiji yang sedang enak berdating dgn bf nya di hadapan toilet..
jiji tlg jaga pintu!!!!!
slumber jerit...
hurmmm...
lega..
baru aku rasa nikmat kelegaan selepas keperitan aku menahan air kencing..

moral of value here:kalau naik bas jangan minum air.nanti terkencing2...
huhu

No comments: