Monday, April 20, 2009

final exam

time aku post entry ni,hujan tgh lebat dan aku tengah lapar,teringt cekodok pisang mak aku,cucur durian opah aku dan semua makanan yang sedap2..
lagi 2 hari je exam aku.tapi sem ni aku 3 paper je pun.last sem.tapi macam tak puas lagi tinggal kat sini.kalau nak cakap pasal bf je,mungkin anda silap.mungkin juga pasal kawan2 dan kenangan yang telah kita bina(ceh menjiwang) sepanjang kita di uitm kedah di hatiku.
kenapa ha..
nak sedih2...
sebab aku penyedih kot.
takpelah redha je,
setiap pertemuan ada perpisahan..
tak ada benda yang kekal dalam dunia ini melainkan dirinya.

ps:good luck for the final examination.pastikan dapat buat yang terbaik walaupun kita ni tak baik..
hehe.
ddaaaa

1 comment:

azriana' said...

pika gdluck utk final
xtauu pun ada blog?eheh..