Monday, April 13, 2009

duduk dekat rumah aku tak macam orang lain.makan.aku lebih kpd tido memandangkan mak aku pun takde kat rumah dan hanya masak nasi goreng setiap hari sebagai lunch adik2 aku, so aku jarang makan.aku risaukan final.aku balik kedah 15th ni tapi macam terlalu awal kan.aku pun rasa macam tu. tapi kat rumah pun sorang2 je.patutkah aku tukar tarikh tiket aku?hurm ntahlah.tapi aku rasa balik kali ni agak besh sebab aku tidak lagi pening dengan problem family aku. aku tengok ayah senyum je.sakit pun dah kurang.muka ceria je.umi pulak tiak or kurang membebel sekarang bila aku bangun lambat.emm macam tak puas je duk kat rumah ni.sepatutnya aku balik jumaat ke kan.hurm...perlukah aku tukar tarikh tiket aku?takpelah.aku pun dah tak lama duk kat kedah tu(sedapkan hati)..ceh..tapi eja cakap dia kuat merasakan aku dapat sambung stdy kat uitm kedah lagi.aku okay je mana2 pun. tapi taknak terengganu or kelantan.jauh sangatlah.ceh.kedah macamlah dekat sangat kan.benci aku naik bas kena tahan kencing.

aku tak tahu ini masalah ataupun ujian?mungkin masalah yang menjadi ujian kepada aku.aku dah nak habis belajar.kewangan pun makin kurang.mana la nak korek duit.nak sambung study nanti lagi mesti guna banyak duit.kalau duk shah alam lagi lah banyak nak guna duit.sewa rumah lg,kereta mesti nak kena tuang minyak.makan lagi.adoi..bestnya jadi nadya dan ilham.masih boleh bersuka ria minta mainan sesuka hati tanpa perlu memikirkan bebanan.

hari ni anniversary aku setahun sebulan.ceh baru setahun.tapi harap2 boleh kekal.aku tak larat sedih2 lagi kalau hubungan ni tak jadi.emm pe lagi nak cerita.aku pun sebagai seorang kawan nak ucap tahziah kepada zaty kerana menghidap chicken pox.
bersabar ye.tu semua ujian mungkin dapat mengurangkan dosa ko..hehe..okaylah aku nak tidur.nite..

1 comment:

Jatie said...

aku berdosa'''''!