Wednesday, May 4, 2011

pika and her life 2 weeks after came back from paris

Hello and Hye people,

lama tak update since balik hari tu. banyak benda nak cerita, tapi sebenarnya sampai2 Malaysia je aku dah busy siapkan thesis aku. sampai aku sanggup turun ke banting jumpa kawan aku sebab aku tak ada software SPSS and dah lupa nak guna, so aku pun pergi rumah dia, kesian jugak dia kena tolong aku. 2 malam aku tidur pukul 4 pagi, bangun kul 7 sebab research paper ni.

I didn't expect that I'll do my VIVA that soon. tiba2 je aliaa and mun bagitahu semua students under same miss **** kena present research isnin. okay terima kasih ye. aku dapat tahu hari jumaat. maksudnya ada 2 hari je sebelum aku present kt depan yang mana itu adalah final.


aku dengan cergasnya ke Banting jumpa eja. memang dari diploma aku suka menyusahkan dia kalau bab2 ni. tapi tak apa, seperti yang di janjikan, aku dah letak nama kau dalam ACKNOWLEDGMENT research paper aku. kalau ada rezeki research aku dipublishkan di library, nanti 20 tahun akan datang kalau anak kau cari journal kat library uitm tu, tiba2 terbaca ada nama mak dia, boleh la dia tunjuk kan kawan2.

''wehh,,, ni mak aku ni. Farlyza.''

Lebih kurang macam tu la.


tapi yang sebenar-benarnya, aku sangat appreciate jasa dia teman kan aku sampai aku habis present, di dalam hujan lebat dia berlari-lari masuk dalam kereta, aku faham kau bengang, tapi tak pe, aku dah siapkan semua, report pun dah hantar. jangan susah hati. haha



life aku since balik apa je?


macam biasa, 3 times a week aku pergi hospital bawak ayah cuci darah. tunggu kt hospital ni. buat la apa yang patut. tapi kebiasaannya yang patut tu, tidur je.


Selain daripada tu, rutin harian aku, ambik adik balik sekolah, pergi jumpa kawan2, jumpa boyfriend. ceh, perlu ke nak tulis?


okay tu je, till the next post. btw, lepas ambik exam next week, aku dah officially penjual insurance. sesiapa yang nak tahu pasal insurance boleh la tinggal kan msg, saya sudi di mana jua anda berada. hehe


Love, Pika

No comments: