Thursday, March 10, 2011

tour guide II







hello and Assalamualaikum people,

As I promise you yesterday, I would show you what I had in sunday. kan dah bagitahu semalam, masuk Louve ahad free, so kitaorang pun bercadang pergi hari ahad.. hehe.. tapi before tu..

okay, actually Arch ni pergi semalam, iaitu hari sabtu. sebab kan dorang ajak aku tidur hotel dengan dorang , so memang tak prepare bawak baju, pakai jelah baju semalam. hehe.





aip-aip.. biasa ni.. ;







Arch ni area champs Elysee. sorry tolong betulkan ejaan if aku salah. memang selalu salah. setiap patung yang diukir tu ada maksud tersendiri. itu je yang mampu aku hurai kan. selebihnya macam biasa, google.


haha! ambik.. kau nak masuk free kan? kau ingat kau sorang je ke suka free? we're planning to go to Louve on sunday. see how overrated people wanna go in Louve. and probably because its weekend and FREE!




Panjang gila kena beratur kan. emm macam biasa. makan tu wajib. semua orang pandang ''apahal la perempuan ni dari tadi mengunyah je'' hehe. kitaorang memang dah diajar sejak kecik pergi mana-mana bawak bekalan makanan. hehe






there's so many hundred years of painting inside this Lourve. but then I don't think people wanna see other painting. they must and only want to see the picture below..to be honest lah. it just a small frame picture. for me nothing special. as you can print from internet and frame it. just the same like my convocation photo.





sorry Mona.


after meet up Monalisa, we went to one of the famous bakery at Tuiliries. sepatutnya kalau dari Louve kena naik metro. tapi sebab kan kitaorang kan pejalan kaki tegar. jalan jelah.

semua sedap okay! bagitahu la macam mana aku boleh nak diet kalau dah ada benda2 ni depan mata?



sebab kan bag dorang besar-besar so aku pun tolong jaga kat luar. tengok dari luar, muka aku dah macam lapar gila.


Macaroons :)

Since yesterday was awesome. we plans to do the same activity. picnic tgh2 matahari yang tak panas.



dan practice jump!


practice make perfect ! HAYOO




Berjaya pun aku melompat. aku rasa sebelum ni memang tak jadi langsung. see.. I can jump lah!


akhir sekali. peace jelah.


sebab kan hari ni makan banyak, aku dah mengantuk gila ni. selamat malam semua.

Love & Hug from Pika ;

No comments: