Sunday, March 7, 2010

two things two days

kalau nak menyentuh tentang excited. aku ada maksud sebenarnya. hari ini dan semalam excited aku dengan dua benda.





first semalam aku dengan fat and aida pergi village mall. saja jalan-jalan kebetulan ada artis2 ABPH buat roadshow. antaranya Aznil, Raja Azura, and banyak lagi la. dan yang paling penting ialah akim oh akim. haha


eja sila jangan jelous :))




Petrify for a while XOXO


kedua
adalah apabila mesej yang aku dah lama send terbalas jugak. thanks alandakariza. Im proud of you although we do not know each other and have no blood relations with you. tak salah perempuan minat perempuan kan. ada sebab kenapa I adore YOU. sebab bila baca blog dia aku rasa aku baca benda ilmiah yang bermanfaat untuk aku. aku rasa ada seseorang yang mempunyai semangat luar biasa yang aku tak ada sedangkan kami sama2 kaum sejenis. dia ada kekuatan dan ilmu yang banyak sedangkan umurnya muda dari aku. aku yang dah 22 tahun ni pun rasa cetek sangat. apalah ada pada aku ni. apa sumbangan aku pada negaara? memang tak lah. sumbangan pada ibu ayah je yang aku beri, sambung belajar kat UiTM. itu je pun. kalau nak banding dengan dia. fuh panjang lebar la nak cerita. kalau rajin boleh la google Alandakariza.com. pasti terpegun gitu. ceh cakap indon pulak tiba-tiba.

No comments: