Tuesday, December 1, 2009

online. game. hang out?


Aku bosan. tapi okay dengan kebosanan aku. aku rasa lega dapat baring2 atas katil aku. aku happy dapat tengok tv puas2 tanpa terkejar2 masa dan aku boleh rileks tanpa fikirkan test mahupun assignment.

Cuma aku tak tahu nak buat apa je. nak online selalu pun nak bukak apa, balik2 dok bukak blog ni, baca2 blog orang. buka facebook. lepas tu apa lagi. aku ni buta IT and tak minat nak explore2 ni, nak download2 ni buka
n aku lah.

lepas tu nak main game. lagi lah bukan diriku. kalau aku nak ada je PS2 adik aku kat rumah. terletak je. aku memang dilahirkan untuk tidak minat benda2 begitu.

Aku nak decorate rumah. tapi umi tak ada. tak ada sapa2 yang boleh tolong aku angkat2 almari, sofa untuk diubah. lepas tu nak ubah2 bilik aku pun budget nya tidak ada. yelah dalam wallet ada lah rm20. rasa macam tak boleh hidup je. so better duduk diam2 kat rumah ye.

Nak keluar dengan kawan2. memang belum mood itu lagi. tapi next week dah plan dengan eyno nak keluar. tak tahu jadi ke tak. aku ni kadang-kadang alasan banyak jugak. sebab aku dah biasa duduk rumah, nak keluar tu memang malas, tambah pulak kena menapak ke stesen ktm tu kan, meman
g lah tak berapa jauh kalau naik motor or kereta, tapi kalau jalan kaki aku rasa dah boleh tukar baju sebab sure bau masam cos bepeluh.

Tunggu je lah hari-hari yang mendatang ni apa akan jadi. tapi aku bersyukur aku dapat berehat dengan tenang di rumah. sebab bila ingat balik waktu genting aku sebulan sebelum final tu, rasa macam tak sanggup nak hadapinya lagi. memang letih, conflict dan tension. sekarang lega. ada masa rehat, berehat lah puas2. kumpulkan tenaga dan lapangkan emosi untuk semester seterusnya. tak lama dah. ada lagi 2 sem je. sabar lah.






Selamat hari jadi Noor shaifullah Naser. sorry lah tak dapat nak celebrate together2 maklumlah saya jauh di selangor. awak di kedah.






I doakan you panjang umur. Dimurahkan rezeki. semoga you sentiasa bahagia dan enjoy dengan apa yang you buat. I harap semuanya yang terbaik untuk you. tak sangka sekejap je dah birthday you. walaupun I tua sebulan dari you, tapi muka you lagi tua dari I, itu pasti. you dah cukup 21 tahun. Dah besar..pemikiran you lagi matang dari boyfriends orang lain. hee. you berleter lagi advance dari umi I. cara you tegur lagi menusuk ke dalam jiwa daripada cerita2 yasmin Ahmad. Maggi yang you masak kat I lagi sedap daripada mee goreng mamak walaupun bulu kamu berdua hampir sama banyak.
I nak you tahu I sentiasa teringat kan you walaupun I tak tulis nama you pada meja or kertas2.
terima kasih untuk celebrate birthday I yang lepas dan Im deeply sorry cannot be there 4 you to buy cake and sing lagu "SELAMAT ULANG TAHUN SAYANG" untuk you. ((:


Dah-dah jangan nangis. nanti I belikan U shaver yang paling mahal. ataupun You nak cream yang boleh hilangkan terus bulu2 mulus you? (^_^)


1 comment:

miss trouble said...

hahaha. pika. rabu ni nak tak? ngn lya? hehehehe. bleyh la. setan ade lg?