Saturday, December 12, 2009

kisah pikuunnn

Selamat pengantin baru kakak farhana. kakak kepada fatin syafiqah. semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.


Yang ni bila nak jadi pengantin? ;b


Lagi dua tahun gat, ingat tuh. heheh


bergambar bersama pengantin
. Ala shomel nya pengantin ni. muka berseri-seri.


Yang ni lagi lah comel. Alololo comey awek aku nih.

hero kampung dusun

bergambar bersama pulah. tahniah berjaya menahan nafas ketika picture anda sedang disnap.

weh kan aku dah buat muka scha Al-yahya. sama kan. comelnya scha bertudung.


Kenapa kau kejam sangat hilang kepala boyfriend kesayangan aku ni. sayangnya kat kau sayang sayang . memang aku saja bagi kau meluat. aku memang poyo. so what?


hye kami warga size XL

Apa pandang-pandang ada masalah jom lah gusti WWF.

Aku dapat kalender. korang ada ke? hehe. thanks para pengantin dan mak ayah fatin.



Lama sangat nak buka blog ni. sebab aku tak bayar broadband so kena block, aku pun tak dapat nak online. perkara paling sedih ialah result exam hari tu terpaksa harapkan orang lain check kan. apa lah aku, aku yang tak bayar bil aku salahkan adik aku 24 hours online, sebab tu rosak. sorry lah kila. harap maklum akak kau ni memang kadang-kadang suka cari kesalahan adik-adik dia.

sebab kan lama sangat tak update blog ni, aku gian gila. macam macam nak cerita. lepas tu tengok-tengok cbox aku tempat ruangan chat telah menjadi panas kalahkan melodi. tapi tak apa lah. banyak lagi nak fikir daripada benda bodoh tu. malu lah. tak jauh lagi pun aku akan jadi seorang ibu. mungkin lagi 5 or 6 tahun. lepas tu kalau anak aku tahu mak dia pernah gaduh kat blog ni malu nya. oh no.

firstly, I would like to thank god becouse give me the best result that I would like to achieve for this semester. its my dream and I really happy that my dream finally comes true. for the first time aku termasuk dalam kategori dean list student. Alhamdulillah. walaupun result tu cukup-cukup makan dekan je, and tak lah seteror kawan-kawan yang lain but it enough to satisfied me. Antara 7 subject yang aku ambil tu, semua A cuma 1 subject je yang C. aku syukur sangat sebab paper tu memang aku kecewa aku tak dapat jawab. bukan tak dapat jawab semua, tapi memang aku lepas kuar dari class tu. kecewa sangat and aku cuma letakkan result aku mungkin cuma dapat mencecah 3 pointer je. sebab yang tu 3 jam credit. yang lain 4 credit hours. lagi lah aku tak menaruh harapan yang tinggi. Alhamdulillah again sebab semua yang 4 credit hours tu dapat A. Ni cuma ulasan tentang result aku. tak ada sedikit pun perasaan bongkak or berlagak. cuma nak share kegembiraan bersaama yang teristimewa and menghargai kita. yang langau-langau sila jangan teruskan membaca. Terima kasih sangat pada semua lecturer BIM3A yang telah mengajar class kami tanpa ada rasa jemu walaupun kadang-kadang ada salah silap kami yang kami tak perasaan. dan juga kepada barisan pejuang-pejuang. heehee. kawan-kawan aku lah. yang banyak tolong bagi kata-kata semangat. suka kata U boleh, U boleh pika.. thank you so much. I love u guys. And terima kasih tak terhingga kepada umi ku tersayang yang tak pernah lupa nak mendoakan aku, selalu sembahyang hajat mohon kejayaan aku, memohon aku menjadi anak yang baik. aku mencuba. Aku sedar semua kejayaan yang Allah bagi ni bukanlah hak aku sepenuhnya malah hak milik orang yang berharap untuk ini. umi aku, kadang-kadang puasa bila tahu aku exam. terharunya. sebab umi lah mungkin rezeki aku tak pernah repeat paper even paper tu pada aku susah tahap melampau, akhirnya aku dapat c. memang aku tak pernah repeat. aku sedih tau. aku betul-betul rasa tuhan bagi kejayaan ni untuk emak-emak kita yang banyak berusaha membesarkan kita, mendidik tanpa rasa jemu dan berdoa siang dan malam. kalau nak harapkan diri sendiri semata-mata, Allah tak pandang amalan aku yang tak seberapa ni, ya Allah, terima kasih kerana memberikan senyuman itu untuk umi aku, terima kasih sebab memberi kebahagiaan itu pada umi aku, terima kasih atas kejayaan ini kerana ia bukan saja mampu menggembirakan aku, malah ramai pihak, nak cari tisu jap.


Ala datin wanna be ni tak habis lagi ke nak buat orang meluat dengan kau. heheh.
pulah kata U ni macam nak berpolitik pulak pakai hijau-hijau ni risoo I. (:




lepas tu nak cakap apa lagi. emm mungkin ada pesanan kepada uyun. makhluk yang aku tak pasti siapa gerangan beliau, yang pasti dia manusia. sama je macam aku. terima kasih kerana kata-kata kau pada aku.Aku admit semuanya. mungkin sekiranya aku pernah buat salah pada kau time sekolah dulu aku minta maaf. yang pasti kalau betul kau kenal aku, kau juga datang dari sekolah sama dengan aku. ataukah kau dari university yang sama dengan aku kerana penggunaan depa depa kau tu macam kau ni bukan dari selangor. adakah kau dari kedahan juga. Dan yang aku paling pasti kau bukan kawan aku. sebab aku tak ada kawan yang pernah kata pergi mamm kat aku. selalunya dorang kata pergi mampos terus. macam kampungan je pergi mam mam ni. ataukah kau dari kg delek. sekampung dari aku, rumah lama aku? atau kah kau sekampung dengan rumah baru aku, kampung raja uda. heeheh. sudah lah. aku tak pernah fikir pun. sebab aku bagi kau kepuasan percuma bila kau dapat luahkan perasaan kau di cbox aku. terima lah kasih aku ni banyak-banyak. Teruskan lah membuat kritikan di ruangan cbox aku kalau kau rasa ada yang belum dilepaskan sementara cbox masih ada. mungkin parents kau telah cukup dan benar-benar betul mengajar dan mendidik kau. Tapi yang pasti tak sehebat umi aku sebab walaupun dia agak gagal mendidik aku untuk jadi mulia macam kau, tapi dia telah mendidik ramai orang untuk menjadi lebih berguna daripada tak berguna langsung.
Okaylah pikun dah mengantun, tidun dulun lah yun. kepadun kawun kawun, jumpun lagun dimasun akun datun. bye bun. (:






Tiba-tiba teringat hanjing jiran-jiran aku. menyalak je. tapi tu kan habit diaorang, tapi bila dah penat stop lah mereka. selamat menyalak. ;b

No comments: