Wednesday, December 30, 2009

coral island


first first kena muka aku dulu kan. nanti uyun kempunan tak ada idea nak meroyan aku. yes itu dia jerawat di dahi. kenapa kau tumbuh di kala ini.

bagi chance kat nadiah interprem jap. gambar dia kan kurang. hee

naik ferry.

weh aku macam mengandung. mana boleh. kumpul duit nak kahwin dulu bak kata kawan2.
uyun mesti suka yang ni. boleh gossipps lebih. (:

aku duduk depan. gila batak sakai jakun peraakk naik van pink.


adik, aku merindui mu. sob sob.

sampai di hotel. turun dari van. ayat skema sorry mood kurang.

walking to the beach.


weh ravi. apasal kau tak naik motor. apasal kau naik bot?
hee


wearing life jacket.
tak perasan ke muka budak ni pucat naik bot. tapi cover buat macam im cool dude


adik bukak mata ke tak time ni?


paling best naik bot. nampak macam biasa tapi huh. baik aku patah balik weh. tapi pengalaman yang menarik. time dia laju, fuh!!


adik and kakak.

jiji with isma. frust maybe sebab tak dapat pergi RTW.

mana tak tumpah kuah kalau ke nasi, nadiah mulut dah pandai nak muncung-muncung. bape kali aku dah sound jangan buat macam tu.

bersama family ayah ngah.




Tak ada yang menarik nak updated sekarang. sebab kalau nak cakap pasal mood bercampur baur macam ABC ada kacang, jagung, laici, susu, gula merah. tapi yang bagus semuanya manis la walaupun sebenarnya manis sangat pun tak elok, sebab bila dah selalu sangat makan yang manis-manis boleh sakit. bila sakit kenalah menghadapi kan. so better kita jangan layan sangat kemanisan tu sebab yang akhir akan wujud kesakitan.


Cuti sekolah adik-adik aku dihabiskan ke pangkor. kesian budak-budak tu tak jalan mana pun. dah nak habis cuti baru pergi melancong. eh melancong ke. boleh la. diaorang bukan main happy lagi. lets check it out the picture i've been taken sepanjang 2 hari di sana. tak lain tak bukan mandi jelah kalau dah ke pangkor. tengok gambar kat atas je lah. nak cerita panjang2 mood bukan ke arah tu, dah nak start belajar balik. maksudnya kena tinggalkan rumah dan tinggalkan katil kesayangan. tilam di rumah adalah tilam terbest sedunia. tak nak balik kedah, nak kat rumah lagi. baring2. tidur bangun lambat. kena berleter, gaduh dengan umi. layan adik-adikku.
wah bakal rindu semua tu. kenapa cepat sangat. ):

No comments: