Sunday, December 20, 2009

sehari bersama kawan lama tapi bukan uyun (:

Kenapa cepat sangat buat keputusan drastik dan keputusan tu kurang tepat dan bila ia dah terjadi macam yang aku decide, aku menyesal, kan tak elok macam tu. kau ni pika eh pikun, kena ada pendirian. Jangan cepat je nak melantun walaupun kena pantulan kuasa-kuasa aneh di sekeliling. hurm kenapa kes potong rambut pendek tak settle lagi. aku teringat rambut yang aku tinggalkan kat bee cheng semalam. waaaa. aku sayang. 2 tahun aku simpan, aku belai, shampoo, aku beli getah rambut yang comel2 suddently aku kerat macam tu je. sedih balik bila tengok getah2 rambut aku. kenapa aku buat perubahan drastik ha? Tapi perubahan macam kat bawah ni? mesti umi aku tersenyum happy. semoga yang tak betul dapat dibetulkan dan yang terbukak boleh ditutupkan. sebut pasal umi, uyun mesti excited. dia kan peminat tegar umi and aku.
hee. cuma kadang-kadang dugaan datang tak dapat nak tepis. aku kena tingkatkan daya tahan lah lepas ni. AMIN.









Sorry la if picture semua di atas macam lebih kurang sama dan meinnoyingkan sebab aku rasa excited keluar dengan kawan sekolah aku. dia kawan sekolah rendah. we all rapat and selalu gaduh sebab dia kaki buli aku. thanks sudi jemput and hantar aku pulang walaupun kau sesat2 nak ke rumah aku. love U (:

No comments: