Saturday, January 9, 2010

new entry in the new year


BALQIS AIRISHA KENAPA KAU COMEL. MEH SEDEKAH KECOMELAN MU PADA AUNTIE SIKIT.
:)






macam-macam hal terjadi sehingga ke hari ni. bukan tidak mahu update blog. broadband telah di block and terpaksa tunggu duit melimpah baru boleh settle semua bill yang tertunggak. saya sangat susah hati bila terfikir pasal bill ni. susah susah. macam mana nak survive dengan hutang. tapi kalau terminate broadband ni macam mana pulak nak buat research siapkan kerja-kerja yang dipertanggungjawabkan oleh lecturer-lecturer saya semester ni. Insyaallah semangat nak dapat kan dekan sem ni masih ada. cuma takut tak dapat nak kekal kan nya bila kerja bertimbun nanti. semester ni rasanya subject yang mencabar ialah eco kot. walaupun belum belajar aku dah letak subject tu di paras bahaya sebab aku agak lemah dalam pengiraan ni. dan subject yang lain masih boleh di adjust. Insyaallah.

overview cerita-cerita lama yang telah terpendam di dalam hati daku ini.


mira telah berpindah ke uitm shah alam. sangat terasa kehilangan tatkala dengar lagu matahariku sebab mira karaoke lagu ni boleh risau agnes. sebab sora dia fuhh.


pulah juga telah menyambung pelajaran beliau ke ASK. shahdu juga nada di situ. aktiviti ke alor star dapat dilenyapkan memberi laluan untuk result 4 flat sem ni. (:


Adik-adik saya telah kembali ke sekolah dan saya merindui mereka sepenuh jiwa raga saya.



saya dapat menyerlahkan bakat semulajadi memasak tomyam dan sayur tumis untuk lunch kawan2 serumah saya. buktinya mereka memuji masakan saya yang ala kadar tu je. kurang bahan. housemate semua terima kasih atas pujian kalian.
dan tak lupa nak ucap terima kasih dan alhamdulillah ada rumate yang tak pernah lupa kejutkan saya solat subuh dan selalu nasihatkan saya serta dengar luahan hati yang terbuku. nanti saya upload picture rumate saya.



Dan picture yang menjadi pujaan saya di kala ni ialah picture saya bersama balqis Airisha. anak buah pulah. terasa macam oh bestnya kalau menjadi ibu muda. ada anak secomel begini.

mesti dia bangga ibunya sama muka scha. sama ke??

alamak menangis pulak dia. mungkin mahu kepada papanya ;b


go go to papa. hehe. juara berangan memang pikun.

like mother like daughter. ibu menganga. anak pun begitu

kan sama lagi. sekarang memang aku tak sabar la kan nak ada family.



sekian entry pikun yang membosankan. saya beredar dahulu dengan kemalasan dan kengantukan yang melampau. esok class pagi. kalau rajin esok update lagi.

No comments: