Thursday, October 1, 2009

need more energy

Just a short story wanna to share. yes im busy, so many assignment and test and the exam just around the corner. im tired and stress. aku hadapinya sendiri semester ini without her. aku baru balik dari meeting untuk community service tadi. pukul 10.30 malam ye.bukan pagi, baru sampai rumah dan terus pegang laptop siapkan report sebab aku tahu next week mmg dah tak sempat ada 2 test.

and im appointed to be one of panel forum for that community service. yes alhamdulillah mereka memberi kepercayaan kepada aku untuk menyampaikan hujah2 yang bertajuk menuju kejayaan. aku terfikir kejap, am I enough good to talking about success. takut sangat sebenarnya. aku pun start search kat google and yahoo macam mana nak menuju kejayaan disamping menaip kerja2. dan actually sambil menaip kan kan kan.. aku dengar lagu agnes monica "tanpa kekasihku"

DIMANA LETAK SYURGA ITU..
BIARKU GANTIKAN TEMPATKU DENGANNYA..
ADAKAH TANGGA SYURGA ITU..
BIARKU TEMUKAN UNTUK BERSAMAMU.. .)::


macam shahdu2 je lagu tu. yes eja suka nyanyi lagu tu time karaoke. dan tadi siang masa time naik tangga untuk sampai ke p1..yang sangat tinggi tu kan aku termengah2 dipertengahan jalan. time tu aku sorang je. dan aku tetiba macam sebak sebab aku terbayang selalu mesti ada eja dengan zati gelak2 dengan aku time naik tangga. sangat sedih weh.

aku survive sorang2. aku fail sorang2. aku rasa rendah diri sangat walaupun orang lain tgk aku mcm confident je. hurm aku rasa letih dan tak larat sangat. aku nak berehat kat atas katil tanpa mendengar sebarang masalah. aku rindukan waktu itu. aku juga rindukan waktu aku dan yang lain dapat masuk music box sampai 9 orang walaupun berhimpit2. konvo pun tak lama lagi. ia bukti kejayaan kita walaupun kita sering argue dan tak puas hati satu sama lain. aku tahu aku yang lembut ni tak semestinya baik dan yang kasar tak semestinya tak baik kan. ingat tak ingat tak. haha. sorry babe aku emosi malam ni sebab aku banyak kerja dan aku hanya ingat kau.

No comments: