Friday, October 9, 2009

dia sangat comel ((:


Jangan salah sangka. dia straight and normal.hee

Sila patuh jarak yang ditetapkan.tkt nanti ada gerimis mengundang melekat di pipi





Diiipersilakan geli or meluat apabila mendengar title ini.


tak kisahlah...

ia datang dari hati yang ikhlas, tulus, murni, sejati, harmoni, suci dan bersih..

okay lagi sekali sapa nak gali2 anak tekak, bulu ketiak gugur or nak terkencing baca ni..
saya persilakan. tak kisah pun..

dengan mencatat rekod lebih 2 minggu tak jumpa sebab busy dengan hal masing2 telah menjadikan aku sejiwang ini. busy dengan ceramah dan community service setiap minggu buat aku terpaksa lupakan hasrat nak jumpa dia. dan aku sekarang aku kat rumah sorang2. semua housemate balik sebab rumah mereka dekat2 dan tak ada kerja yang harus disettlekan. aku di rumah. sorang. dan aku selesa. I suka tgk u keja. tak lama lagi U dah nak register study balik setelah bercuti operation tulang belakang selama setahun. dan kita akan semakin jauh.
U kat KL and I kat kedah.

and actually...


aku online.
bukak facebook ada orang add as a friends, rupanya2 kawan pulah.
aku pun belek2 pic album dia dan aku terjumpa gambar2 di atas. senyum sorang2 sampai tegang2 urat pipi.

nak cakap dia comel..
oh my klon eric leong..

SUPRISSSEEEEEEEEEEE!!!!

((:

No comments: