Sunday, October 18, 2009

huhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Dah nak akhir2 semester ni semua orang pun banyak kerja.
semua orang pun stress,
semua orang pun mata bengkak tak cukup tidur siapkan assignment..
semua orang pun sampai kematu jari jemari taip report,
semua orang pun sakit belakang sebab duduk lama depan laptop sampai tahap kerabunan meningkat,
semua orang pun pening, migrain sampai rambut yang basah pun tak sempat nak keringkan dah kena duduk depan buku, depan lapptop siapkan kerja..

tapi janganlah semua orang nak marah2,
nak sound2 direct sebab dia sorang je yang berani nak sound..
sebelum sound tu fikirlah dulu yang nak sound ni siapa, pokok ke, dinding ke, binatang or manusia yang ada hati dan perasaan..
sumpah benda ni kecik. tapi aku rasa macam sebab benda kecik ni lah dah jatuhkan maruah dan air mata aku depan petom. tak pasal2 tisu aku dalam kereta terbazir 5 helai basah kuyup..

hmmm..
kalau raassa aku ni tak padan dan tak bagus to be YOUR group member, fired lah aku ni. aku tak kisah, sebab aku rasa selama ni aku dah bagi full commitment, aku boleh bezakan yang mana main2 dan yang mana belajar, tapi kalau ni yang aku dapat macam aku ni paling DUNGU. tak apalah.

kalau aku salah im sorry, tapi sebab aku tahu aku tak salah dan aku tak faham sebetulnya situation time tu yang aku nampak dahi berkerut2. aku pun ada dahi jugak boleh dikerut2 kan. ada jugak MULUT kalau nak sound. cuma aku tak pandai. aku tak tahu nak sound sebab aku tahu macam mana malu kena sound depan kawan lain.

thanks lah babe, now I knw how fierce you are. aku tak macam tu. so dengan cara nak adaptasi lepas ni jangan lah terlebih2. setiap manusia tu ada gap. kalau baru kenal aku tak nak lah judge and puji terlebih sebab bila terkena batang hidung sendiri baru tahu. and lastly this is my space to express my feeling, I can say whatever I want to say. and at least aku tak sakitkan hati sapa2.
full stop.

5 comments:

amylia said...

emm ada owang dah skitkan ati salah sowang kekasih hati saya yew...
emm xpa2...
sabaq no.....
emm dia ja yg ada mulut tuh..
paham2 ja la k...
kekeke...
apa pa pon afikah dah wat yg terbek kan2..
luv u dear..mmuuaahhxx...

afiqa.z said...

haha thanks emy..
biasalah nak exam ni sume kena settlekan..
mish u emmy..
a

Azfa said...

hmmmm..apa kes?
Relax k..c u in class

miserablecreature said...

beb rilex tau..
besa ar 2, kan nk dkt fianl paper..
di0wg tensen ar 2 tp xspatutnya lepaskan kemarahan mcm 2 kan..rilex k..mmmuuaahhhhh

fatinsyafiqahfazil. said...

petom tuu sapa weyh? wahaha. rilex la.aku xkisah pn. (: (: