Monday, January 17, 2011

continue

dan akhirnya aku menangis ter-esak-esak.

sebab aku tunggu adik aku on9 kat hospital. dah set masa pukul 9 waktu malaysia.

aku pun tunggu,

sini dah nak 2 pagi. esok aku kerja lagi, naik train lagi, 1 jam baru sampai office. takpe, aku memang harap gila dapat skype dengan ayah aku. nak tgk dia kat hospital.

tapi aku tak faham.

sama ada salah aku,

or salah adik aku

dah 2 minggu aku kat sini, bila nk skype msti ada masalah

hari tu dia lupa password dia.

lepas tu hari tu internet kat rumah tak ada pulak.

lepas tu hari ni, dia tak tahu nak add aku kat skype.

aku marah dia suruh dia add aku

dia pulak kata, kau lah add aku, aku tak familiar dengan skype ni baru je main

aku pun cakap benda yang sama, aku baru main, aku tak pernah add orang.

aku cari cari nak add tak jumpa.


apakah bangang gila rasa di hati

sambil teresak-esak aku menangis.

sebab aku kecewa gila.

aku rasa sayu gila hidup aku

sebab tak dapat tgk ayah aku

dah la, aku nak sambung nangis dalam selimut. malu nnti kawan aku nmpak

bye!

No comments: