Wednesday, August 18, 2010

yang lalu

Assalamualaikum. sebenarnya aku memang mengantuk gila sekarang since aku bgn awal pukul 5 study untuk test hari ini. it was my mistake. I thought my class were start on 8.30 but it actually at 10.30. time jalan kaki ke padang kawad..aku call Aliaa tanya dia kat mana and dia suara mamai je jawab "class hari ni kan pukul 10 you..."

owwww owwww..
dah dua kali aku jadi mcm ni. aku tak tahu kenapa. emm bangun tidur terus mandi pergi class. mira dah ejek2 dah. dia kata"you boleh tak bangun tidur tu tengok jadual dulu. dah nak masuk 3 bulan kot u selalu salah timing" hahhhahah. yelah yelah aku je. you pun pernah jadi mcm I kan. maybe balasan untuk aku sebab dulu gelak kan mira.okay itu kes pagi tadi. kes duit shot nya. emm pening kepala fikir mcm mana duit kutipan ticket ke bandng boleh kurang RM50. tapi akhirnya dapat tau jugak. emm okay itu satu lagi..yang penting sangat ni.. esok my bestfriend nak datang sini. she come from kedah. huhu. rindu woh kat you.. aku akan jemput kat LCCT. dia datang sebab kitaorang ada interview hari jumaat sama date cuma time je lain. I pukul 9.30 you pukul 10.00 kan. fuh berdebar sehhhh..

dan kehadiran eja buat aku teringat semua exclassmate dan lecturer dan juga semua kakitangan uitm merbok which I miss them much. seriously. rasa macam nak pergi ke kedah melawat mereka. Insyaallah before semester end aku akan pergi sana jugak. yelah lepas habis belajar mesti semua dah berterabur buat hal masing2..

antaara picture semester lepas yang sgt bermakna untuk aku. class BM2204A is the best. hehe. memang marketing class ada 1 je pun kat kedah. buat berlagak plak ko pikun..

Happy birthday Prof. prof jangan buat muka confuse. aku cam dah malu betul ke hari ni birthday prof zaki. jangan buat pasai. dah lah aku yang tgh pegang bawak masuk kek dalam class.. heheh..



ni nama nya Irma. selalu bawak bekal nasi goreng, kuih2. . paling sedap cucur badak panas2. yang tukang habiskan kitaorang la. irma, pika nak kuih satu lagi boleh? hehe ayat standard nak mintakkk kuih.









kalau korang baca ni. AKU RINDU KORANG SANGAT. IF TIME CAN RETURN BACK.I WOULD APPRECIATE EVERY MOMENT WE HAD SPEND TOGETHER. FRIENDS COME AND GO. BUT ALL OUR MEMORIES ALWAYS DEEPLY BE REMEMBERED IN MY HEART.

tears :(



itu jelah picture yang mampu upload sebab 1 picture took 10 minutes to complete which I can't wait I feel sleepy already. picture faezah nanti saya tunjuk. beliau lah yang bersama saya time di kedah dan there's a lot of thing I've learned from her.

till the next entry. bye. :)

No comments: