Thursday, September 17, 2009

saya excited nak balik rumah...

SEKARANG BOLEH SENYUM KEPUASAN AKU DAH NAK BALIK RUMAH MALAM NI..





Beberapa hari di alor star pelbagai ragam manusia dan aksi kawan2 tersayang ((:


fatin rileks okay I tahu u MODEL pakaian syikin...heee

Ini pasangan tasya dan ayie mmg bahagia sebab tasya ada kereta baru yang plastic sit tak bukak lagi ..hee

yang ni manusia pelik.

manusia pelik II. Dengan aksi yang lebih padahal bunga api dah terpadam. takpe, boleh jugak kan nak bergambar..

berhati2 mencucuk bunga api takot2 meletop..

sebelum balik rumah macam biasa saya akan merempatkan diri saya, bukan merempit ya. cuma merempat di rumah fatin dan malam kedua di rumah pulah. sorry kepada kalian semua. saya tidak berniat, dan terima kasih pada fatin sebab selalu tumpangkan saya di rumah beliau. ssaya sangat rindu kepada family sehingga menitiskan air mata bila terdengar lagu raya sorang2 dalam kereta. saaya terfikir, selalunya waktu2 begini saya sedang membuat kuih dirumah ataupun keluar membeli belah dengan umi. setiap tahun aku akan temankan umi pergi kedai bunga dan aku akan tolong bawak bunga banyak2. macam ayah kata.."macam mana lah rumah ni tak byk nyamuk, bunga banyak sangat"hee..

dan kesedihan akan berakhir malam ni sebab dah nak gerak balik, tak tahu lah kalau orang lain yang sedih pulak lepas ni.hee.. yang jelas raya setiap tahun makin tak best sebab dah tak duduk rumah, dah tak buat semua yang aku buat kat rumah dulu. dah tak buka posa dengan family. hmmm...semuanya dah berubah. tahun ni simple je tak beli apa sangat pun. cuma baju je.

kawan-kawan semua. saya nak ucapkan selamat hari raaya . dan maaf zahir batin sekiranya ada tersalah kata mahupun tingkah laku yang terover, gelak tersembur menyembur, maki tersengaja ataupun jelingan yang termenggoda ke. harap dimaafi. saya pun macam tu..dengan besar hati memaafkan kesalahan anda kalian semua pada saya mahupun besar atau kecil. yang penting raya ni jemputlah datang ke rumah saya pada mereka yang sudi.
assalamualaikum.
dan
selamat hari raya.
OOOOOooooooo baaalikk kampung..
OOOooooOOOO balik kampung...
hati girang..

((:

3 comments:

Unknown said...

pika! penat aku kol kau tpi tkdpt. kau dah tkpki number maxis lama tu ke? aiyoo. aku mesej kau kat myspace. tpi tk reply pulak. kalau dah baca komen ni, sms aku yeah. plssss. ada hal penting haha

afiqa.z said...

ko ni msg takde kena mengena wow. aku ingatkan peminat mana comment aku. hee..

fatinsyafiqahfazil. said...

ahha.xpa xpa, mak angkat suka ank dok situ.hee (: