Wednesday, September 9, 2009

alhamdulillah...

Last sekali aku rasa aku dipuji masa part 2. subject marketing bila aku dapat test tinggi dalam class. time tu test2. hee walaupun kurang pandai, tapi boleh gagah la untuk subject marketing kan. aku kan suka memasak, so anggap je semua subject boleh digoreng. hee

and sebenarnya aku nak jadikan kejadian time presentation public speaking tadi sebagai pengajaran pada aku. aku dah prepared semuanya awal. dah bercakap depan cermin hampir setiap malam, slide pun dah refer pada lecturer than madam Alauyah kata okay, it might be interesting topic if U deliver it well. dan dengan semangat yang penuh jitu di dada sanubari setelah tibanya giliran aku membuat presentationn..
aku pun.."Assalamualaikum..my name iis nurafiqah bt zainuddin..".sengih2 jap..pandang semua orang depan aku.."how are U today? do U feel great today? do U satisfied with ur apperance?"dan kawan2 dalam class jawab yESSSSSS...yARRRRR.. dan sama waktu dengannya...
"I am interesting to sharing something with U...do you interested with me??"
Macam biasa kawan-kawan akan jawab YeSSSSSSSSSS...
aku pun tekan lah slide show...
JENG JENG JENG..
alah tak boleh bukak..siasatan dijalankan. dan rupanya aku save dalam microsoft 2007 dan laptop dalam class tu ialah microsoft 2003..
terus pandang muka madam kat belakang dia senyum...
dan aku pun dengan redha start my speaking without the slide that I hav been prepared for 2 week before which I hope I can refer the slide and my presentation will be better with the slide tapi malang..tak apa..
and lastnya..
okay that it for today...
aku pun nak kuarkan lah pendrive aku dari pc..
tetiba puan cakap..
"Afiqah can U just show the picture or any other backup picture that U wanna show related to your topic?"
dan dengan kuasa Allah aku teringat material reserch aku dalam pendrive tu kan.
sengih balik weh..
aku pun tunjuk dan bagi explaination skit..
lepas semua dah habis present sebelum semua keluar kan...
madam kata the" well presenter is the plastic surgery tadi.."
Aku ulang.the well presenter^
dan aku..
Woowwwwwww...
ALHAMDULILLAH.........................
biar betik wei..
nasib baik dapat kawal kekembangan hidung..
thank you madam..
dan eja..
tak rugi kita practise banyak2 kali sebelum pergi class kan darling
U such a supportive friend..
I love U..

4 comments:

miserablecreature said...

wah c0ngrat piqa..
taj0k pe y k0 wat 2...mesti k0 rasa puas gila pas wat presentati0n 2 kan..kalu eja dia puas paswat present dia j0get..hahaha

miss trouble said...

haha. congrat la weyh. x dapat byg kan ko present cm mane. asal x rakam je?

Jatie said...

asal suma suke PD?
haha,aku ada bel j nk bebel.haha

nway congrates lah.

afiqa.z said...

ni bukan present PD la Izaza..
ini bel sayang..hee