Sunday, September 6, 2009

)):



kalaulah orang faham apa yang kita lalui, apa yang kita rasai dan selami kan best. dan tidak hanya berkata "aku fhm perasaan ko, or I terpaksa terima apa yang jadi sekarang ni" yes this is decision what I took frm the two option. thanks god coz deliver me in the right lane and I have to manage it hardly otherwise just leave it. that all. aku tak minta jadi rajin, aku tak minta jadi seorang yang dipandang sebagai punctual dan berdidikasi. tapi Alhamdulillah aku dikurniakan itu atas pengaruh makhluk sekeliling, dan perubahan ini memerlukan masa. saya harap awak faham walaupun selalu merungut saya selalu tidur awal, dan selalu marah2. saya minta maaf, tekaan kerja terlalu banyak. dan saya belum biasa dengan situasi ini. saya harap awak bersabar ataupun awak boleh berikan ruang untuk diri awak untuk tidak dimarahi dan diabaikan oleh seorang yang tak tahu menilai kesabaran awak. awak boleh pilih jalan awak kalau awak mahu, saya buntu dengan situasi ni, atau mungkin ada yang lebih elok untuk dilayan dan disayang. just go on. dont return back. like what I said before, I am tired to be there.
SO SORRY AGAIN.

No comments: