Wednesday, August 12, 2009

saya dikelilingi para pelakon handal

Proud for our great achievement friends.
jangan salah, gambr diatas bukan pakgat
sekadar gambar hiasan.heee ((:




Saya rasa fikiran sangat semak dengan masalah orang lain. Bila fikirkan balik, saya rasa biarlah saya mendiamkan dan biarkan semuanya berlalu tanpa membabitkan diri saya dengan para pelakon yang handal sebab saya kurang handal dan tidak pandai bermuka-muka. Dengan kata-kata azimat yang diberikan oleh seorang sahabat saya. dia kata banyakkan istigfar dan jangan campur hal orang. biarkan mereka dan concertrd pada study. saya rasa tak selesa dengan keadaan ini. biarlah apa-apa nak jadi. saya cuma manusia biasa. saya dah jalankan tanggungjawab sebagai kawan yang terbaik kepada yang lain, selebihnya saya tidak mampu. kamu pilihlah jalan terbaik untuk kamu. kawan2 semua support asalkan kamu bahagia. cuma disini saya rasa tidak mahu terlibat lagi sebab banyak pengajaran yang saya dapat dalam drama yang saya juga menjadi pelakon tambahannya. pertama is jangan cepat memberi kepercayaan kita kepada orang yang baru kita kenal walaupun perwatakannya lembut dan menyenangkan bak kata pepatah "musuh dalam selimut" and second is don't blame others and pretend to be good if you are not.



saya nak meletakkan jawatan sebagai pelakon extra ni dan pencen awal sebab saya betul2 tak mampu dan lemah. air mata saya tidak palsu kawan-kawan. So tidak harus diputar belitkan. saya letih dan rasa bebai bak kata orang kedah.hehee






dahlah kawan-kawan. sekarang ni kita lupakan segala kedukaan kita. jangan jadikan perjumpaan dulu sebagai memori pahit kita sebaliknya jadikanlah ia sebagai satu pengajaran yang amat besar dalam meniti kehidupan sebagai seorang manusia yang tidak lari dari melakukan kesilapan. kesilapan kita ialah silap penilaian terhadap orang.



jom kita start balik kehidupan gembira kita. lupakan semua yang tak berkaitan dengan kita. kita orang berjaya.



yipppiiii :)))

No comments: