Wednesday, August 5, 2009

I have to say this



AAKU perlu cakap benda ni sebab aku rasa dissappointed tak dapat jumpa kamu semua sekali. aku nak kita berkumpul sekali je macam dulu. sekali je lagi please. aku rindu kamu semua. aku rindu waktu kita makan, mengumpat dan karaoke bersama. semua tempat yang aku pergi dekat sini mesti aku ingat kamu semua. bagaimana kita bermula dan berakhir. aku masih ingat lagi masa mula2 aku tak berapa rapat dengan kamu semua. aku cuma rapat dengan eja je tapi lepas eja asyik ajak aku keluar dengan kamu semua barulh aku ikut. kamu semua ingat tak macam mana kita mula2 shopping sama kat penang lepas dapat tahu ptptn keluar. time part 4 kan. kamu semua tahu tak betapa aku seronok dapat overnite dengan kamu semua for the 1st time sebab aku tak pernah overnite pun sebelum ni.

kamu semua rasa bahagia tak kita naik buaian kat taman ramai2 (eh yeke aku pun tak ingtlah nama taman tu) kamu semua rasa happy tak walaupun kita pergi penang naik kereta kancil kadang2 sampai duduk 4 orang kat belakang. kamu semua rasa seronok tak kita dapat nyanyi sama2 dan ramai2 dalam bilik karaoke yang sempit walaupun ada yang terpaksa duduk bawah dan ada yang bengang di dalam hati sebab time dia nak feeling nyanyi sorang2 ada pulak yang suka ikut2 jadi backup singer..
dan korang rasa terhibur tak bila ada kawan kita yang menyanyi tak ikut tempo macam baca lirik??

korang tak rindu ke semua tu. aku tak dapat tahan semua tu dan aku nak cakap aku rindu kamu semua kawan2 aku. maybe sebab aku berada ditempat yang sama kita create memory kita tetapi kamu semua tiada disini. perasaan ni datang makin kerap. aku betol2 rindu korang. even ada yang langsung tak keep in touch sebab focus pada study tak apa aku faham. degree tak boleh main2 macam diploma. bagus. dan aku cuma ada satu je harapan supaya kita dapat jumpa semula ramai2. berborak sampai tak tidur. nak dengar korang gadoh2 main kad, aku nak dengar leha cerita dan yang lain gelak sampai tak tahan sakit perut. aku nak jumpa izzati.. nak tengok kelampian dia. aku rindu korang weh. aku selalu tengok gambar kita dan aku selalu rasa bagusnya kalau semua ni dapat ulang balik...walaupun kita selalu bergaduh. kutuk sana kutuk sini, tengking sana sini, tapi aku tak nak kawan yang lain, aku nak kawan yang suka cakap kasar2 dengan aku, aku nak kawan yang sindir2 aku macam korang.

aku tak cakap life aku kat sini tak okay. everything is okay. aku still ada shira, dan housemate yang lain. classmte pun okay. tapi kawan gila2 aku dah pergi bawak haluan masing2 dan commitment masing2. min n leha kata nak datang minggu ni. aku happy je, tapi aku rasa tak complete kalau semua tak ada, satu datang satu balik tak syok la. kan...
kepada padeng. sumpah aku merinduimu lebih sebab kamu banyak mendiamkan diri sebab kamu ada target yang tinggi. teruskan dan aku harap kamu tidak lupa kamu ada seorang sahabat yang tertinggal jauh kat kedah ni.
tu je..
dah..
nak kesat hingus..

No comments: