Tuesday, August 11, 2009

Kenapa ada manusia suka lihat kehancuran orang lain??

Babe. aku sumpah rasa macam benda ni semakin complicated balik when one of my friend told me back about this story. dan aku cuma tarik nafas panjang2 sebab aku tak tahu nak respond ape bila cakapbalik benda ni. I though yesterday will be the end of the drama. but tak sangka semakiin diceritakan semula. tak apalah. semua orang ada mulut, ada perasaan dan kaki tangan Align Centeryang boleh hinggap kat pipi orang lain bila2 masa je. tapi tu bukan aku. lagipun cerita ni tak ada kena mengena dengan aku tapi aku rasa marah sebab u bercerita tentang my friend. sekarang ni aku nak tanya kau ni siapa weh. kawan rapat sangat ke dengan kitaorang sampai kau boleh tahu semua cerita sampai ke akar umbi dan kalau cerita yang kau sebarkan ni betul tak apa jugak dan apa tujuan kau nak cerita semua ni. kami dah terima kau dalam kawan2 kami pun dah okay lah wei. sekarang ni apa yang cuba kau sampaikan tu semua dah memburukkan orang dan sakitkan hati ramai pihak. aku taknak apa2 dari kau cuma aku rasa sangat annoying dangan kau weh. so better stay away from us before kau kena hetam dangan mulut2 yang tak ada insurance ni
.
kami layan kau baik weh. kenapa kau buat cerita ni. aku sakit hati walaupun benda ni tak melibatkan aku tapi aku tak nak sebab kau relationship kitaorang jadi teruk. kami suka dia dengan kawan kami berkawan. tu jelah. dan please lah weh aku rasa keadaan yang sangat tak selesa sekarang . banyak soalan yang bermain dalam fikiran ni siapa kau diantara kami dan kenapa kau buat cerita macam ni. kau tengah ada masalah mental ke macam mana or spec kau dah lama bernyawa.hehe dahlah pikir pun buat sakit hati dengan orang macam ni. solution untuk masalah ni ialah sabar dan biarkan jelah. dia suka bercakap hal orang tak mustahil la dia sendiri tak ada kawan. duduk sorang2. kalau dah sedar berubah lah. daripada kau bercerita pasal orang baik kau pergi mengaji ke dapat pahala sikit.
dah lah weh malas. aku tahu siapa kawan aku. berapa jumlah mmereka. dan tak ada niat nak tambah lagi kalau perngai kau keji macam ni. selamat berbahagia dan senyum selalu. cill bak kata nad.


And semalam pergi melawat anak puan Azfa masuk hospital, demam kuat dan hari ni kami diberitahu puan Azfa pulak yang masuk hospital. dan umi mesej aku bagitahu nadia demam. ish demam sekarang maacam bukan orang panggil demam kan. bila kita dengar perkataan demam dalam fikiran mesti H1N1 dan mati. so semua yang demam akan cepat2 dapat rawatan kat klinik tak macam dulu, kalau demam makan panadol minum air cap badak dah okay. aku doa semoga semua ni hanya demam biasa je.Aku harap semoga penyakit ni cepat2 dapat dihapuskan. tu je hari ni. dadaaa ((:

No comments: