Wednesday, May 20, 2009

Ambik kau model confident jew. HAHA


sudah 2 hari aku dan padeng post picca selendang kitaorang kat myspace tapi macam tak mendapat sambutan je plus ramai pulak rupanya orang yang kami add tu menjual selendang..
fuhhh..
narik nafas jap plus selendang dorang so much better than us plus dah establish among myspacerr..
hehe..
tapi tak appalah..dalam hati ni cakap "slow2..business baru memang macam ni".tak akan nak terus naik macam aku masa mula2 jual selendang kat budak uitm semua macam kurang respons tapi time tu aku dengan zati mula mengatur langkah dan strategy aims setiap student yang pakai selendang and terus tanya nak tengok selendang tak? i jual selendang..
tidak kira dimana mereka berada dan situasi mereka time tu..
haha..
kejam kan kitaorang..tapi disitulah bermula segala2 nya. selepas menjual selendang secara ala2 direct selling, aku mula bergiat menjual di pasar malam dan kemudian menambah barangan jualan aku iaitu beg dan baju2..
untungnya cukuplah untuk aku dan boleh lah kalau nak beli cincin emas. hanya itu yang aku dapat gambarkan dan aku rasa sangat bersyukur dengan duit yang aku perolehi at least aku tak depends sangat dekat duit ayah..

tapi sekarang macam risau sikit..
kalau jual selendang kat myspace tak laku macam mana?? duit dah dilaburkan..
aku rasa cara ni kurang berkesan la cos orang tak ada depan selendang tu dan tak dapat rasa kain dia semua..
tapi tak apalah..
rezeki ada di mana2 dan Allah akan sentiasa menolong hambanya yang berusaha. kalau cara ni tak berjaya aku akan guna plan yang lain dan pastikan kitaorang akan dapat untung jugak even sikit.
DAN AKU HARAP SHARE PARTNER AKU MEMPUNYAI SEMANGAT YANG KENTAL MACAM AKU. MACAM BILA KORANG MAKAN TAHU KENTAL YANG JUAL TEPI JALAN TU KAN..
HEHE..
DOAKAN KEJAYAAN KAMI DAN SAHABAT SAYA YANG SORANG LAGI ZATI DIA PUN MENJUAL SELENDANG..
tapi bila tengok balik post picca selendang tu macam nak gelak pun ada..
yelah sume muka aku, tak komersal langsung..
mesti yang kenal aku nak gelak tengok aku kan..
haha..
sekarang aku bagi korang tengok muka aku yang poyo ala2 cover girl magazine wanita ataupun magazine keluarga yang biasanya cover mesti perempuan yang ayu2 kan..
nah ambik sekali muka aku!!

No comments: