Friday, February 20, 2009

myEX

kenapa tak tidur ni..
belum mengantuk..tapi mata dah berat..
excited nak siapkan assignment..
owh tidak..
sedang ym dengan shaifullah walaupun hp berada di telinga..
baik talk to the phone je..
tp kenape nak ym lg..
hehe..
xpe..
sayang..
hehe..
tiba2 nak cerita pasal horoscope.
aku scorpio..
dan horoscope aku mengatakan
dont let anyone take emotional advantage of you..
especially if some one u met recently ..
avoid trying to impress and be sorry..

emm macam ada terkena sikit..
hehe.

takut pulah marah..
tapi nak cerita jgk..
exbf aku time sekolah dulu tiba pulak call menyuarakan kesedihannya kerana ditinggalkan kekasihnya dan meminta maaf kepada aku atas kesalahannya yang dulu, dia kata aku ni baik la..
apala..
hello..
semua benda dah lama..
aku dah lupa and dah lama maafkan pun..
aku pun buat2 prihatin dan bagi sedikit tips untuk memujuk awekznya..
dia kata lagi..
"awak ni baik sangat.."
eh..cukupla ayat tu cik fauzi..
dah lapuk n kurang sesuai digunakan..
dah 3 thn x contact..
tiba-tiba contact cakap macam tu..
thanks atas pujian anda but no thanks..
hehe..
dia tanya lagi..
"awak rasa kita ada jodoh x?"
"huh..kenapa tanya?"aku tanya balik..
apa punya soalan ni..
tak sesuai diajukan kepada aku la..

aku cakap dalam hati..
"tak dela..kita ni macam ada jodoh je.."
dia berkata..
hah..yeke, aku tak pernah terfikir pun lps aku break dgn dia dulu..
alamak nak jwb apa..
terus jawab..
"awak, boyfriend orang(dulu2 bercinta bahasakan diri orang..eee..malu..) call la.."
"oh okay2..sory mengganggu"(ayat standard untuk org yg mengharap balasan or jwpn=eh x dela mana ada ganggu pun)
terus letak..
lega!

((:

1 comment:

amalina padang said...

ececeyh...
hahaha..
rase kesian ke ngn pembuat novel tu?