Wednesday, February 18, 2009

Mungkin..not mungkir ((:

Dalam hidup ini kita mesti ada pengorbanan. pengorbanan melepaskan sesuatu untuk mendapatkan sesuatu. mengkorbankan masa lapang untuk masa sempit, ada orang mengorbankan bf lama untuk mendapatkan bf baru..hee..mengkorbankan kesenangan untuk kesusahan, mengorbankan kegembiraan untuk kesedihan, mengorbankan kepandaian untuk kebodohan, mengorbankan kemanisan untuk kepahitan, mengorbankan kepahitan untuk ditelan, walaupun ditelan tapi sering kali merasa kepahitannya..mungkin sangat pahit. ada orang berkawan untuk ketawa, ada orang berkawan untuk bersama, ada orang berkawan untuk sengsara, kita selalu fikir orang tak ingat kita, tapi kita ingat ke orang??
mungkin ingat tapi kita susah nak bagitahu kita ingat, maybe boleh cakap kita ingat, tapi kita betul-betul ingat ke..tak kisahla yang penting kita tahu apa yang kita tahu. aku tak percaya people in the middle sebab kadang2 dia la yang mengelirukan kita yang sememangnya sering keliru ni. pernah tak kita terfikir satu hari nanti kita akan hidup sorang2.. makan sorang, berjalan sorang, tidur sorang2..
mungkin ada orang cakap aku tak kisah pun sorang2..tapi dalam jangka masa yang singkat boleh la kata macam tu..mungkin aku dilahirkan untuk sendiri..tapi bukan menyendiri, sometimes i need someone to talk, to share, to love, to cry, to hold..anybody can be..
kegawatan ekonomi mula melanda bukan saja pada negara, tapi pada diri aku. orang ingat aku berduit, mungkin aku berduit, tapi bukannya ada duit.
banyak benda nak fikir. dalam rumah ni nasib baik ada syiling, at least bole pandang.
i miss the moment i have all my friends in front of me..eat and laughing together.
even i did'n care..but i miss them. orang tak tahu, orang cuma boleh ambil tahu..
nampak macam tak kisah dan tak endah kan. hari2 aku cuma bangun tidur, mandi pergi class jogging, and balik rumah tengok tv macam nak telan. buat assignment malas. keluar dengan pulah rajin. i knw everyone have their own problem, same goes to me. i did'n care what people want to say about me..(like padeng said:perception)
i repeat again, i did'n care but only feeling empty without all of them.(:

No comments: