Monday, February 23, 2009

)): kesedihan terlampau


Ini adalah gambar terbaru kami ditangkap pada jam 4 pagi di pelita sewaktu menuggu jiji turun dari bas. jadi jangan salahkan pika kerana matanya sudah hampir terpejam dan rambut shaifullah yang di straighkan pada siang hari telah kembali kepada bentuk asal..
saya merindui dia...........


hari ni pulah masuk wad..
dia pun macam moody..
tak byk cakap time call and x msg sgt.
mungkin ubat yang diberikan padanya sangat mujarab sehingga dia tidur awal..
boringnya malam dan siangku tanpa dia..hehe..tapi tengah sedih sebenarnya ni ):
esok ada presentation..
esoknya lagi ada test..
aku balik ptg esok..
aku tak sabar nak melawat dia..
bawakkan buah atau bubur..
suapkan dia..
macam drama melayu..
heee..
tapi tgh sedih sebenarnya ni..
aku selalu fikir macam mana life aku without him..
dahla aku sekarang ni duduk sorang2..
silap..berdua..
tapi sama je macam sorang..
dia jelah tempat aku lepaskan segala2nya..
marah..merajuk..
dia jelah yang sanggup nak tahan pun..
tapi aku merajuk x delah sampai nak tengking2..
macam orang terdekat aku..
oppss..nasib baik dia x ikut blog.
hopefully dia x tau n kalau tau pun x terasa la..
hehe.
bf dia buat aku annoyed..
macam makcik2..
kepohci..
ada je nak tegur aku..
tak nak cite la..nanti ada yg terasa..
nasib baik aku tak sangkut dengan dia dan telah tersangkut dengan seorang sahabat aku yang kini telah pun memiliki bf baru..
heee..
padahal tengah sedih sebenarnya ni..
mana shaifullah ni..
kesiannya tidur kat wad sorang2..

malam2 macam ni..
aku nak tujukan lagu ni untuk shaifullah..
aku asyik nak ternyanyi je sebab ada iklan kat tv wanita hari ini, pasal aziz m.osman dgn wife dia..

kuingin kau tahu.. diriku disini.. menanti dirimu.. mesti kutunggu hingga hujung waktuku.. dan berharap rasa ini akan abadi selamanya.. wooooo..
huuu..
)):



3 comments:

amalina padang said...

hahaha..
yg penting aku xterasa weyh..
mcm terkena plak utk incident ari neyh..
kekekeke

wawabescoot said...

huhuhu'
jiwang also romantik ah u nie
tersentuh jap'

ehe :)

Anonymous said...

chomey r korg nih... hehe.. kite kwn skelas pulah... bakal senior dier... huhu