Monday, July 12, 2010

world cup kes

hye people, have been long time not update. since here (shah alam) experience me a different life from merbok, it's been challenging and hectic day by day. but aku rasa bersyukur at least I having experience study here. indeed, it was happening. kawan-kawan, family, lecturer. I make new friend here, new roomate, from kelantan and sabah. now I can play with the other loghat instead of kedah punya loghat, sabah baaa and kelatee..

there are many story here and there. ada yang sedih, happy, excited macam-macam. yang paling happy is when the first time I watch final world cup with all the besterest friend at subang parade. I never watch world cup. haha. bukan tak minat, it just timing matter. yelah, aku jenis tidur awal. lepas tu dia punya siaran tgh2 malam, pagi2 buta. memang tak la. tapi bila final world cup ni actually I think twice before I join them. yelah, next day my class start 8 in the morning. bola habis maybe dalam pukul 4, lepas tgk bola must be lepaking dulu. so I dont think I can have a sleep. tapi pulah ask me to go since our friends from kedah and all my girl already there. takpelah aku fikir, bukan selalu kan. time tgk world cup tu sebenarnya aku dah tersengguk2 dah. tak tahu either people around perasan ke tak. tapi aku pretend like a fan of football la konon. orang jerit aku nak jerit. haha. just prevent me from sleep. tapi serious mengantuk. lepas tu game tu ada masa tambahan pulak kan. last2 pukul 5.30 baru habis. lepas lepak2 dekat darussalam pukul 6.30 aku gerak balik. ish mengantuk jangan nak kata la. traffic light merah pun aku tak perasan, langgar je. nasib baik pagi2 tak ada kereta.


pukul 7.15 aku gerak dari rumah jiji ke Uitm. emm first time rasa mengantuk gila. time drive tu aku boleh terpejam2. yang aku dengar yelah bunyi hon sana sini. hehe. extend sampai mcm tu. hehe. aku tau aku salah. tapi memang tak tahan sangat2. lampu merah je, mesti aku terlelap..

itu la pengalaman mengantuk aku tgk world cup. will upload photo later. hehe. cakap je nak upload tapi jarang je upload. sebab? malasss.

ptg hari tu aku terlelap kejap kat hostel, pulah called and ask me to fetch him at rumah haziq and send him back to KL. aku pun bersiap ala kadar je. serious I can't focus anything I do that time. sampai kau pakai baju terbalik pun kau tak perasan.

sampai je subang. jumpa mereka. maybe tengok keadaan aku yang ala-ala tak bermaya ni, pulah pun kata tak payah hantar dia. I was like.. memang I sayang you sangattt. haha. tapi rasa tak best la, tak dapat lepak before mereka going back to kedah. dan kepada kawan2 terdekat sorry la. aku memang lembik sikit. tak tidur sehari aku dah mcm gila.

balik-balik je, aku terus tidur nyenyak. best sangat. hehe. next time kita lepak lagi. aku dah tidur cukup dah. hehe :)

No comments: