Thursday, July 29, 2010

hye. lama sangat tak update sampai kau tak tahu nak tulis apa. walaupun banyak je benda jadi. cuma hari-hari aku memang ngam-ngam nak buat assignment. bukan nak tipu atau membesar diri. serious kerja tak habis-habis.

balik je dari class aku akan tidur dalam sejam. itu kalau ada rezeki, kalau tak, langsung tak tidur. malam baru tidur. classmate semakin okay dan tegur-tegur. aku tak rasa sorang2 lagi bila mereka dah start tanya aku itu dan ini. okay lah tu.

sekarang aku dah mengantuk . tapi aku janji next entry akan ada gambar si ommasss. sebab aku sayang dan rindu dia. bila balik masuk je rumah aku akan panggil nama dia. ommmaaaaaassss.. dia pun lari2 kat aku. comel kan? magic tak? dulu aku paling mensawan kalau kucing dekat dengan aku.. jerit22 kat kedai makan kalau kucing lalu bawah kaki. tapi sekarang tidak lagi. serious aku rindu kau masss..

goal sekarang nak achieve the highest grades. lain letak tepi. bukan letak jauh. letak tepi je, betul2 sebelah aku.

okay. nak tidur. esok class pagi. naik bas bayar seringgit. dapat berdiri. sungguh berbaloi-baloi.

No comments: