Monday, July 19, 2010

letih

penat, letih, word suitable to explain how am I here. hari2 balik class letih je, mesti terus terbaring atas katil terlelap.

lama tak update sampai rasa tak ada benda pun nak update. ada sebenarnya cuma malas nak cerita. mood malas tahap gila. mood annoying maximum. I miss merbok. I miss my old classmate. they make me comfortable and easy working compete here. serious. aku mcm seseorang yang tidak tahu hala tujuan dan sering salah jalan. lantak la korang nak underestimate aku or rasa aku ni rendah gila pada pandangan korang. I do my work. my goal to get dl this semester. yang lain malas. since aku sgt letih, memang aku malas.

yang paling best duduk sini, boleh balik rumah setiap minggu. kadang2 3 hari sekali. suka2 hati. flyover kat klang dah totally siap. boleh guna dah. no traffic jam in the morning.

class mcm biasa, cuma kalau ada gap 2 jam pun, belum tentu aku fikir nak balik.

makan? biasa je. aku tak kisah sgt pasal makan.

lecturer? okay and superb. semua okay.

family, okayokay okay. semua okay lah

letih gila sebenarnya. cuma excited nak cerita since lappy aku dah clean from virus lepas di format. emm think to buy notebook. kecik sikit. emm nanti2 la, guna yang ada dulu.

my conclusion. my life so much easier in hostel. my life so much happier at my hometown. kau pergi mana pun, kau akan rindu tempat kau jugak.

okay, need to go, tidur awal. letih.

No comments: