Tuesday, July 14, 2009

Buku teks make me crazy for a one week

Penat gila macam sampai tak lalu nak bersuara bila time class miss Muna sebab hari ni kaki aku macam tak berhenti berjalan. lepas library class, lepas tu dok patah balik-patah balik pergi lembah bujang. lunch lepas tu pergi ambik buku teks yang aku photostat. hurm aku sangat lemah. aku perlu kuatkan semangat dan kena ada perasaan yang tidak boleh malas2 kalau malas aku akan ketinggalan. Degree hanya 1 thn setengah dan 1 semester yang last aku ada practikal so tak pressure sangat. bayangkan masa berlalu pantas je. so bersabarlah AFIQA kerana kau akan merindui saat-saat kesibukan dan keletihanmu ini kerana semua ini tidak akan kembali setelah alam pekerjaan di tambah dengan alam perkahwinan pulak. jadi bersabarlah dengan segala sifat kesabaran yang telah Allah kurniakan kepadamu. Dan Alhamdulillah segala urusan memfotostat dah selesai dan tinggal 2 buah buku sahaja yang kena beli. QMT and PRODUCT MANAGEMENT. total semua dalam rm250 untuk semua buku. jimat kan. dan aku sangat puas hati sekarang aku ada semua buku dan boleh study. hehe..


All is only rm100..Sorry to ayah kerana kakak tak manfaatkan duit yang ayah bagi beli buku. kakak fotostat je sebab buku2 ni tak ada jual lagi and class dah start. kakak guna duit yang ayah bagi beli benda lain sekali. tapi time nak minta duit kakak cakap nak duit nak beli buku je. sorry ye.. (:

No comments: