Wednesday, August 10, 2011





Salam ramadhan.


Just short update.

Masalah paling membimbangkan ialah masalah pelupa yang almost 80% menguasai diri. Aku tak boleh nak ingat apa aku buat walaupun untuk 10 minit yang lepas. banyak barang-barang yang hilang dan menyebabkan kerugian.


Kad parking hilang. denda RM50. padahal parking 10 mins je. aduhhh.


lepas tu touch kad lift untuk naik office hilang. dah menyusahkan orang lain kena minta tlg touch kan setiap kali aku nak turun or naik.


Selain itu. kad touch and Go yang baru di topup?


dan kerana tu aku cukup bengang. kadang2 aku rasa aku buat something pada zahirnya. batin aku, fikiran aku fikir 1000 satu macam aku fikir.

client ni dh approve belum insurance dia.

client ni dah buat payment belum.

client ni tiba-tiba dah siap medical card nak cancel la pulak..


dan macam-macam yang sometime bawak dalam mimpi.


So, ada sape-sape ada petua mcm mana nak hilangkan penyakit pelupa ni. sebab aku sekarang paling tension bila lupa..
-



-



-




-



-





-





-





-






-





-




MANA KAD PENCEN BAPAK AKU?


Benda yang sangat penting. kalau nak ambik ubat kena tunjuk kad tu. kalau tak ada kad tu kena beli ubat kt luar beratus-ratusan.


Kalau nak buat balik kad tu kena pergi balai polis buat report. lepas tu kena tunggu beberapa lama masa sebelum tunggu kad siap.



memanglah patut kena marah.


Hari tu sedang aku drive, masuk lorong touch and go. tekan-tekan kad, kenapa palang tak buka ni?


aduh cemas....


tekan-tekan..



rupanya aku touch business card aku.. memang la palang tu tak naik. silap-silap ada palang jatuh atas kepala.

tu la. susah nak tafsirkan aku dan diri ni macam mana. kadang-kadang sedang berjalan pun dah tak rasa tgh jalan.


teringat zaman berjimba tanpa commitment.





Gambar hiasan: next destination for holiday? I wish I can go to united states. sebab aku pernah kena reject visa dulu. hopefully this time dapat pergi. AMIN.

No comments: