Sunday, June 14, 2009

ADVERTISEMENT KEPADA MEREKA YANG SUKA SHOPPING ONLINE DAN YANG SUKA BAYAR DAN TIDAK BERHUTANG KEMUDIAN MENDIAMKAN DIRI .




Gambar Bag dan kemeja di atas adalah antara barang koleksi aku yang aku nak jual dan banyak lagi lebih dari 50 helai baju dan 30 bag murah-murah dengan harga serendah RM10-RM30 je..
tak payah bidding2. aku ikhlas hati nak jual dengan harga tu sebab nak collect duit bayar segala bil yang membebani bahu aku. sebab tu la kalau korang perasan bahu aku senget sebelah. sebelah kanan kan. berat dengan amalan kebaikkan lah kot. hehe. so sapa2 yang suka membeli belah secara online dengan harga yang murah sila dan dijemput dengan rasa hormatnya ke myspace saya p_qa88@yahoo.com. add lah saya dan setelah saya approve kalian boleh dengan rasa bebasnya melihat2 baju di dalam album saya. sorry e-mail saya agak menjengkelkan maklumlah myspace buat time umo setahun jagung tak ada idea yang komersil untuk diletak sebagai e-mail. macam blog ni kan elok sikit. Afiqazainuddin. nampak matured dan ada identiti sikit. emm itu sahaja hari ini. Terima kasih. ((:

No comments: